Wirtualna rzeczywistość – realne pieniądze

vr a realne zyski

Wirtualna rzeczywistość – realne pieniądze

Jak zarobić więcej dzięki wirtualnej rzeczywistości?

Wirtualna rzeczywistość to nowe medium, które w ciągu kilku ostatnich lat rozwija się w niesamowitym tempie. Wśród zagranicznych i polskich firm widzimy bardzo duże zainteresowane aplikacjami virtual reality i filmami 360. Niektóre firmy podchodzą jednak do wirtualnej rzeczywistości sceptycznie. Obawiają się wykonania pierwszego kroku, nie mając świadomości jak olbrzymi potencjał drzemie w dedykowanych rozwiązaniach VR, takich jak filmy 360 czy aplikacje virtual reality.

Oczywiście takie oczekiwanie jest w pełni zrozumiałe. Wszak nikt nie zaryzykuje wydania sporej części budżetu reklamowego na coś co nie zostało jeszcze dokładnie przetestowane w realiach marketingowych. Jednak jak pokazuje doświadczenie – na wszelkiego rodzaju nowinkach można wiele zyskać. Aplikacje VR w marketingu przyciągają ludzi i gwarantują duże zainteresowanie. Filmy 360 pozwalają ludziom przeżywać akcję z punktu widzenia głównego bohatera. Polacy wiedzą czym jest vr, jednak wielu z nich nie miało z nim dotąd styczności. Na naszych spotkaniach VR, kiedy prezentujemy rozwiązania wirtualnej rzeczywistości obserwujemy wręcz gigantyczne zainteresowanie widzów. Wszyscy, niezależnie od wieku są ciekawi „jak wygląda ta wirtualna rzeczywistość” i „co można z nią zrobić”…

SeaWorld VR Roller Coaster

This new SeaWorld ride looks terrifying.

Opublikowany przez VRScout na 19 czerwca 2017

Wirtualna rzeczywistość – pierwsze wrażenie

Pierwsze wrażenie determinuje nasz cały światopogląd dotyczący danej osoby czy przedmiotu. Nie inaczej jest w przypadku wirtualnej rzeczywistości. Dlatego bardzo ważnym czynnikiem decydującym o sukcesie aplikacji czy filmu vr jest jego jakość. Jeśli widz już od pierwszych sekund nie zostanie w pełni wciągnięty do świata wirtualnej rzeczywistości i nie zaangażuje się całym sobą w opowiadaną historię – istnieją nikłe szanse na sukces. Nic zatem dziwnego, że wiele firm może być sceptycznie nastawionych do promowania swojej marki poprzez VR w marketingu, jeśli ich pierwszy kontakt z tym medium nie był udany.

VR a prawdziwy potencjał

Jako twórcy wysokiej jakości aplikacji VR nieustannie edukujemy i rozmawiamy z ludźmi o nieograniczonym potencjale VR. Przełamanie bariery strachu, by przekonać się jak wielkie pieniądze, drzemią w wirtualnej rzeczywistości jest naprawdę łatwe. W wirtualnej rzeczywistości ogranicza nas tylko i wyłącznie wyobraźnia twórców aplikacji VR czy filmów 360. Po założeniu gogli VR na głowę widz całkowicie przenosi się do innego świata, wcielając się w kogo tylko zapragnie. Ponadto jego zmysły – wzrok, słuch, są całkowicie odcięte od bodźców świata zewnętrznego, dzięki czemu całkowicie skupia się na przekazie jaki do niego kierujemy.

Świetny przykład wykorzystania VR w biznesie

Efekt jaki wywoła Twoja aplikacja VR wśród Twoich klientów może być wręcz piorunujący. Wyobraź sobie sytuację, gdzie jako właściciel szybko rozwijającej się marki, podbijającej zagraniczne rynki – decydujesz się na otwarcie dodatkowych sklepów. Jednak za namową agencji VR, zamiast otwierać kilkanaście sklepów, w różnych lokalizacjach – otwierasz jeden, świetnie działający sklep online w wirtualnej rzeczywistości. Za pomocą VR – każdy może odwiedzić Twój sklep, niezależnie od tego, w której części świata aktualnie przebywa. Oprawa graficzna i wygląd sklepu mogą być personalizowane pod potrzeby konkretnych użytkowników. Możesz zmieniać wystrój sklepu, jego położenie czy wygląd – dowolną ilość razy. Możesz prowadzić uwagę widza w taki sposób, by jeszcze skuteczniej skusić go np. do skorzystania z oferty promocyjnej. Ponadto za pomocą technologii zbliżonej do „plików Cookies” możesz w pełni prześledzić proces decyzyjny klienta, by jeszcze skuteczniej skłaniać go do zakupów. Co najważniejsze – wszystko to za ułamek ceny, którą generowałoby utrzymywanie jednego salonu w prestiżowej lokalizacji miasta. To tylko jeden z setek przykładów pokazujących jak VR może zrewolucjonizować Twój biznes dając Ci realne pieniądze. Można by oczywiście dywagować na temat tego, że klienci wolą dotknąć towaru w świecie rzeczywistym. Jednak biorąc pod uwagę sukces rynku e-commerce w Polsce, widać wyraźnie, że z roku na rok coraz więcej zakupów dokonujemy w internecie.

Z dużą dozą pewności mogę stwierdzić, że za 7-10 lat zakupy w wirtualnej rzeczywistości staną się normą.

Dlatego nie warto czekać. Sprawdź nasze rozwiązania VR już dziś. Umów się na bezpłatną prezentację potencjału VR.

Zapisz się na nasz newsletter by odebrać bezpłatny ebook o filmach 360.

Przeczytaj inne:
szkolenia VR
Szkolenia VR

Szkolenia VR Nasza główna działalność to tworzenie aplikacji vr oraz tworzenie filmów 360. Równie ważnym aspektem, którym zajmuje się nasza...

Zamknij