Medicine VR experience – animacja vr 360 – Merck Group

vr w medycynie

Medicine VR experience – animacja vr 360 – Merck Group

Medicine VR experience – animacja vr 360 – Merck Group – opis projektu VR

Dla naszego klienta – firmy Merck Group – producenta wielu znanych produktów medycznych – stworzyliśmy animację w technologii VR, która obrazuje tematykę związaną z zatkanym nosem.

Na potrzeby odwzorowania zasady działania nosa stworzyliśmy wirtualną przestrzeń VR wraz z modelem ciała człowieka. Model obrazuje funkcje układu oddechowego. Ze względu na konwencję pozostałych materiałów graficznych jakimi dysponował klient, zdecydowaliśmy się na uproszczony styl graficzny. W świecie VR znajdujemy się w futurystycznej przestrzeni, w której możemy w skupieniu, przy odpowiedniej narracji lektora poznać mechanizm działania ludzkiego układu oddechowego.

Wirtualna rzeczywistość i branża medyczna mają ze sobą wiele wspólnego. Poznaj potencjał wykorzystania VR + AR w medycynie!

 

Potencjał projektu VR

Animacja VR 360 została stworzona z myślą o goglach Oculus Go, które oferują bardzo świetną jakość wyświetlania filmów 360 łącząc kompaktowe wymiary i łatwość obsługi. Rozwiązanie dedykowane jest do pracy handlowców, którzy odbywają dziennie wiele spotkań z różnymi klientami. Podróżując po siedzibach różnych klientów w różne miejsca – nie zawsze natrafiają oni na korzystne warunki pozwalające wygodnie zaprezentować zalety produktu. W tym wypadku wirtualna rzeczywistość sprawdza się świetnie, ponieważ nie tylko w pełni angażuje widza, ale również odcina go od rozpraszających bodźców świata zewnętrznego.

Stworzone przez nas rozwiązanie VR dla branży medycznej jest krótkie, zwięzłe i w zwartej, przyjemnej dla oka formie przedstawia najważniejsze informacje o produkcie.

 

Zalety rozwiązań VR + AR w branży medycznej

Realizując rozwiązania VR w branży medycznej, widzimy doskonale jak wielki potencjał drzemie w połączeniu wirtualnej rzeczywistości z firmami farmaceutycznymi. Poniżej wymieniamy kilka obszarów, w których wykorzystanie wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości przekłada się na oszczędność czasu i pieniędzy.

Wirtualna rzeczywistość a sprzedaż. W dzisiejszych czasach sprzedaż to 70 procentach marketing. Skupienie uwagi konsumenta na produkcie w świecie rozproszonej i chaotycznie krążącej informacji nie jest łatwe. Wirtualna rzeczywistość świetnie rozwiązuje ten problem.

Zakładając człowiekowi gogle VR na dwie minuty, mamy go na wyłączność. Wiemy doskonale, że w goglach VR skupia się on całkowicie na przekazie, który do niego kierujemy. Wszelkie bodźce ze świata zewnętrznego są odcięte od jego uszu i oczu. Dzięki temu zaangażowanie widza w przekaz VR sięga ponad 90% podczas gdy np. w przypadku reklamy TV jest to zaledwie 30 %.

Wirtualna rzeczywistość zatem poprzez zaangażowanie użytkownika pomaga znacznie w zwiększeniu sprzedaży.

Rozwiązanie marketingowe VR – zasięg.

Szacowany zasięg marketingowy tego rozwiązania to kilkaset użytkowników aplikacji tygodniowo. Wyposażyliśmy firmę Merck w pokaźną ilość gogli VR, które zostały przekazane zespołom handlowym. Każdy z pracowników, który otrzymał gogle, odbywa tygodniowo kilkadziesiąt spotkań sprzedażowych.

 

 

Czy takie rozwiązania sprawdziłyby się również w Twojej firmie? Napisz do nas. Mamy doświadczenie w pozyskiwaniu środków finansowych w dziedzinie wykorzystania VR lub AR w celach komercyjnych.

Chętnie zbadamy Twoje potrzeby i pokażemy jak wiele zyskasz wykorzystując VR lub AR w Twojej firmie.

 

Opisz krótko czego potrzebujesz:

 

Dowiedz się także więcej o: VR w medycynie | filmy VR, filmy sferyczne i filmy 360 | aplikacje VR

EPICVR – Twój doświadczony partner w realizacjach VR + AR

Poznaj nasze rozwiązania:

 

Przeczytaj inne:
ready player one vr
Ready Player One – film o wirtualnej rzeczywistości

Ready Player One – świetny/kiepski film o wirtualnej rzeczywistości.   Tekst piszę świeżo po obejrzeniu filmu wyreżyserowanego przez Stevena Spielberga....

Zamknij