Unit9 VR Challenge 2016 – Seat 360

Unit9 VR Challenge 2016 to jedno z najważniejszych wydarzeń branży VR w Polsce.

Podczas Unit9 VR Challenge 2016 w Łodzi, mieliśmy przyjemność wysłuchać wykładu reżysera filmu – Anricka. Opowiadał on m.in. o kulisach pracy nad filmem 360. Mimo iż w filmie nie widać żadnego członka ekipy, na planie pracowało kilkanaście osób.

Akcja filmu 360 rozpoczyna się nad morzem, gdzie możemy z pewnej wysokości podziwiać popisy akrobatów. Następnie kamera 360 w przyspieszonym tempie, dając wrażenie ciągłego ujęcia przenosi się na ląd. Tutaj w całej okazałości możemy obserwować nowego Seata Ateca. Widzimy kobietę wsiadającą do auta i przemierzającą nim różne części miasta. Kamera 360 przez prawie całą akcję filmu jest w ruchu. Dzięki temu oprócz samochodu, możemy również podziwiać atrakcyjne zakątki miasta. Twórcy filmu ukryli dla nas w materiale kilka „smaczków”, m.in. przejazd kamery tuż obok deskorolkarza wykonującego trick w zwolnionym tempie…

Produkcja reklamowego filmu 360 miała duży rozmach, porównywalny z tradycyjną produkcją filmu reklamowego. Filmowe ujęcia 360 zrealizowano w najbardziej rozpoznawalnych miejscach Barcelony. Do produkcji wykorzystano m.in. kilkunastometrowy kran kamerowy, dron z kamerą 360 oraz sporo innego sprzętu filmowego. Na stronie: https://www.unit9.com/project/seat-created-barcelona-360-vid/ znajdziemy dodatkowe informacje o projekcie oraz zdjęcia z planu.

Film vr „Seat – created in Barcelona” pokazuje, że nowe medium jakim są filmy 360, coraz częściej zastępuje klasyczne reklamy telewizyjne.

 

Czytaj także: EPICVR – technologia VR i jej wykorzystanie | rynek VR, rynek wirtualnej rzeczywistości – prognozy | Tworzenie komfortowych aplikacji VR | Percepcja filmów 360 – jak widzowie oglądają filmy VR

Podaj dalej

{order_time} temu

only {product_stock} in stock

{first_name} {last_name} z {order_city} kupił/a {product_name}

Kup licencję