Realizm aplikacji VR 360 – animacja twarzy

Realizm aplikacji VR 360 - animacja twarzy

Realizm aplikacji VR 360 – animacja twarzy

Realizm aplikacji VR 360 – animacja twarzy

Laboratorium disney research zaprezentowało nowe testowe rozwiązanie pozwalające usprawnić animację postaci w wirtualnej rzeczywistości. Dzięki takim rozwiązaniom już za kilka lat obcowanie z komputerowo generowanymi awatarami w aplikacji VR 360 czy grze VR będzie w pełni realistyczne.

System zaprezentowany przez disney research co prawda nadaje się nie tylko do wykorzystania w aplikacjach VR 360 i grach VR, jednak był tworzony głównie z myślą o technologii wirtualnej rzeczywistości.

Realistyczne animacje twarzy w aplikacji VR 360 –  jak to działa?

W skrócie rzecz biorąc oprogramowanie rozpoznaje głos mowy ludzkiej i przetwarza go na animację ruchu ust komputerowo wygenerowanej postaci.

Pełne działanie obrazuje poniższy film:

Tego typu narzędzie z pewnością ułatwi twórcom aplikacji VR 360 oraz gier VR tworzenie bardziej realistycznych animacji postaci. Co ważniejsze, takie narzędzie działające w czasie rzeczywistym będzie świetnie sprawdzało się nie tylko w grach VR ale i w aplikacjach VR 360 społecznościowych. Dzięki temu awatary postaci w rzeczywistości wirtualnej będą jeszcze bardziej zbliżone do postaci rzeczywistego. Stąd już tylko krok do miejsca, w którym człowiek nie będzie w stanie odróżnić świata rzeczywistego od świata VR.

EPICVR.PL – aplikacje VR, filmy 360, aplikacje AR

Przeczytaj inne:
compensa szkolenie vr
Szkolenie VR – onboarding – Compensa S.A.

Szkolenie VR – onboarding – Compensa S.A. Film 360 w technologii VR zrealizowany dla towarzystwa ubezpieczeniowego Compensa S.A. został przygotowany...

Zamknij