VR w medycynie a marketing i sprzedaż
VR w medycynie a marketing i sprzedaż – wykorzystaj wirtualną rzeczywistość
Wirtualna rzeczywistość w medycynie to nie tylko skomplikowane systemy wspierające rozwój i naukę. Zobacz naszą interaktywną aplikację Medical VR Training.
Rozwiązania VR skutecznie wspierają sprzedaż środków medycznych. Potwierdza to jeden z naszych klientów – firma Merck, która kilka miesięcy temu weszła w skład koncertu Procter&Gamble. Już po raz trzeci przygotowaliśmy dwa rozwiązania VR, wspierające sprzedaż produktów firmy.
Tym razem przygotowaliśmy dwie zaawansowane animacje VR 8K, które prezentują działanie oraz zalety oferowanych przez firmę produktów: Nasivin oraz Femibion.
Przygotowane przez nas wcześniej rozwiązania VR dla firmy Merck sprawdziły się. Klient, analizując wyniki sprzedaży jakie osiągnął dział handlowy firmy, dzięki wykorzystaniu VR – upewnił siebie i nas, że było warto. Nakłady poniesione na rozwiązania VR zwracają się, a doświadczenie końcowego klienta jest znacznie lepsze i bogatsze, niż po rozmowie z przedstawicielem handlowym wyposażonym np. w tablet.
Poniżej przedstawiamy jeden z projektów.
Oglądanie animacji VR w goglach pozwala w pełni zanurzyć się w wirtualnym świecie i skupić się na przekazie jaki jest do nas kierowany. Niezależne badania percepcji widzów w świecie VR pokazują, że człowiek zapamiętuje znacznie więcej informacji jeśli jest w świecie VR w stosunku do wiedzy wyłożonej w tradycyjny sposób.
Szukasz skutecznych rozwiązań VR/AR, które wesprą działania sprzedażowe Twojej firmy? Skontaktuj się z nami!
AR w sklepie internetowym – wykorzystaj potencjał rzeczywistości rozszerzonej
VR w sprzedaży produktów medycznych
VR marketing – F.A.Q. – wszystko co musisz wiedzieć o VR w marketingu
Marketing VR – FAQ – czyli wszystko co musisz wiedzieć o wykorzystaniu VR w marketingu