PlayWay Day 2020 – prezentacja inwestorska EPICVR – dlaczego warto w nas zainwestować? Inwestuj w VR

Ten artykuł jest transkrypcją filmu:

KIM JESTEŚMY?

 

Dzień dobry, nazywam się Adrian Łapczyński. Jestem Prezesem spółki EPIC VR.

Nieprzerwanie, od 2013 roku, dostarczamy zaawansowane rozwiązania VR i AR dla biznesu. Wśród naszych partnerów są duże międzynarodowe koncerny, jak i wiodące polskie spółki.

 

Wdrożyliśmy dla nich:

  • Szkoleniowe systemy wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości
  • Rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż
  • Interaktywne GRY VR podnoszące kompetencje pracowników

 

Dziś dywersyfikujemy naszą działalność i koncentrujemy się na produkcji gier dedykowanych platformom wirtualnej rzeczywistości.

NAJBLIŻSZE CELE EPICVR:

  • Ukończenie do końca 2020 roku trzech preprodukcji gier VR
  • Rozpoczęcie prac nad grami w pierwszym kwartale 2021
  • Przekształcenie w Spółkę Akcyjną
  • Debiut na NewConnect w 2021 roku

 

DLACZEGO GRY VR?

 

Nasze wieloletnie doświadczenie i realizacja projektów komercyjnych VR zapewnia nam stabilne źródło przychodów, dzięki czemu możemy stawiać kolejne kroki w rozwoju naszej spółki.

 

Gry wideo, w tym projekty dedykowane stricte wirtualnej rzeczywistości, są w ostatnich latach jednym z najszybciej rozwijających się segmentów polskiej gospodarki. Prognozy pokazują, że w najbliższych latach rynek ten czeka duża fala wzrostów. Chcemy w niej uczestniczyć.

 

Gogle VR stają się coraz tańsze, popularniejsze i wygodniejsze w użyciu. Gracze w wirtualnej rzeczywistości nie muszą już nawet korzystać z wydajnych komputerów. Oculus Quest w wersji 2, który miał światową premierę w październiku tego roku, to autonomiczne gogle o bardzo dobrej jakości
i wydajności. Firma Facebook, która jest właścicielem firmy Oculus – potwierdziła, że Quest 2 już na etapie preordera, sprzedał się w 5 razy większej  liczbie egzemplarzy niż jego poprzednik, Oculus Quest 1.

 

Jeśli weźmiemy pod uwagę dane dotyczące sprzedawanych treści VR, zobaczymy wyraźną tendencję wzrostową.

Znaczna większość tych treści to gry VR. Trend ten jest widoczny, zarówno  jeśli spojrzymy na mobilne gogle Oculus Quest,

oraz rozwiązania PC-towe działające w oparciu o platformę Steam:

Ważnym graczem na rynku urządzeń VR jest też konsola PlayStation, z ponad 5 mln sprzedanych gogli VR na początku 2020 roku:

To dlatego tworzone przez nas gry będą kompatybilne z najbardziej perspektywicznymi platformami:

  • Oculus Quest
  • Steam VR
  • PlayStation VR
  • PC

 

W kolejnych etapach wszystkie tytuły będą portowane na XBOX oraz Nintendo Switch.

Realizacja kilkudziesięciu zaawansowanych projektów VR dla biznesu pozwoliła nam zebrać spory bagaż doświadczeń.

Przetestowaliśmy dziesiątki pomysłów i opracowaliśmy wiele autorskich mechanizmów, które zwiększają poziom doznań w VR. Wiemy co się sprawdza w tej technologii i co lubią użytkownicy gogli VR. Dlatego chcemy realizować autorskie gry, w których zgodnie z naszym doświadczeniem i „po swojemu” uwolnimy pełen potencjał technologii VR.

 

ZARZĄD I AKCJONARIAT

Jesteśmy częścią grupy PlayWay.

W strukturach akcjonariuszy jest spółka giełdowa – Arts Alliance oraz firma Midven

Głównym akcjonariuszem spółki jestem ja. Posiadam 7-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami informatycznymi z zakresu wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Wraz z zespołem stworzyliśmy kilkadziesiąt zaawansowanych aplikacji i rozwiązań VR i AR.

 

BIEŻĄCE PROJEKTY

PREPRODUKCJE GIER:

Military Mechanic – gra z ogromnym potencjałem na rynku symulatorów mechaników, wpisująca się idealnie w niszę tematyki militarnej, która od lat cieszy się dużą popularnością wśród graczy.

Rite – Gra VR łącząca w sobie elementy rozgrywki wieloosobowej, w której wspólnie z innymi graczami, przy użyciu magii – będziemy uwalniać świat od nieczystych mocy. Połączenie gry przygodowej  z elementami horroru.

– Trzeciej preprodukcji na tym etapie nie ujawniamy. Będzie to mocny tytuł idealnie wpisujący się w oczekiwania graczy mobilnych VR, z elementami dynamicznej rozgrywki w trybie wieloosobowym.

 

Informacje o preprodukcjach gier aktualizujemy na bieżąco na naszej stronie internetowej, pod tym adresem: https://epicvr.pl/pl/gry/

 

PROJEKTY BIZNESOWE:

Symulator szkoleniowy dla personelu pokładowego samolotów pasażerskich dotyczący tematyki awaryjnego lądowania na wodzie. W tym projekcie VR wykorzystujemy sprawdzone rozwiązania rozgrywki wieloosobowej. Lotnicza Akademia Wojskowa w Dęblinie, która jest odbiorcą rozwiązania, będzie od przyszłego roku szkolić swoich studentów przy użyciu naszego oprogramowania. Dzięki zastosowaniu technologii VR możliwe będzie uzyskanie wysokiego poziomu realizmu, jaki dotychczas był nieosiągalny w tradycyjnych symulatorach.

Rozwijamy również autorską aplikację EPIC Meetings VR, która pozwala przenieść zdalne spotkania, telekonferencje i wykłady na nowy poziom. Wierzymy, że wirtualna rzeczywistość równie skutecznie może zastąpic „rzeczywisty, offlineowy” kontakt pracowników ze sobą. Tworzone przez nas rozwiązanie pozwala odbywać spotkania biznesowe w świecie wirtualnym z zachowaniem wszystkich cech takich spotkań w rzeczywistym świecie.

Docelowo podczas jednej sesji, w świecie VR będzie mogło przebywać ze sobą nawet do 100 osób jednocześnie.

Więcej: https://epicvr.pl/pl/epic-meetings-vr-zdalne-spotkania-telekonferencje-vr-zdalna-wspolpraca/

 

ROADMAP:

  1. Do końca 2020 roku planujemy ukończyć 3 pre-produkcje gier.
  2. Na przełomie pierwszego i drugiego kwartału 2021 roku planujemy przeprowadzić podwyższenie kapitału do inwestorów indywidualnych pozyskując kapitał na realizację jednej z 3-ch gier, która będzie najbardziej budowała swoje zainteresowanie pośród graczy.
  3. W dalszych krokach, najpóźniej do końca drugiego kwartału 2021 roku, planujemy przekształcić Epic VR w spółkę akcyjną, rozpoczynając zarazem proces doprowadzenia akcji spółki do obrotu giełdowego na NewConnect.
  4. W międzyczasie w drugiej połowie 2021 roku zamierzamy przeprowadzić publiczną emisję akcji w spółce – do zainteresowanych inwestorów – Środki z emisji przeznaczymy na realizację zapowiedzianych przez nas gier VR, licząc jednocześnie na zakończenie procesu doprowadzenia do debiutu giełdowego pod koniec 2021 roku.
  5. Debiut na NewConnect planujemy na czwarty kwartał 2021 roku.

 

KONTAKT:

Relacje inwestorskie: Andrzej Zając, andrzej.zajac@artsalliance.co 

Kontakt ze spółką: Adrian Łapczyński, office@epicvr.pl

Przeczytaj inne:
vr w promocji filmow
VR w promocji filmów

VR w promocji filmów - jak skutecznie promować hity kinowe poprzez VR Wirtualna rzeczywistość to świetne narzędzie promocyjne, z którego...

Zamknij