Nasza życiowa dewiza brzmi: „Jeśli potrafisz o czymś marzyć – potrafisz tego dokonać!”. Te słowa Walta Disneya w pełni odzwierciedlają ducha naszego zespołu. Tworząc – przede wszystkim stawiamy na radość. Jeśli apikacja vr, film 360 lub gra – daje nam radość – wiemy, że podobą radość dostarczy ona użytkownikom.
Dzięki technologii wirtualnej rzeczywistości nasi klienci otrzymują nowe narzędzie, które z niespotykaną dotąd siłą oddziałuje na świadomość widza. Podczas oglądania filmu virtual reality lub korzystania z aplikacji – widz jest całkowicie odcięty od świata zewnętrznego. Jego zmysły w bardzo łatwy sposób przyjmują nową, wirtualną rzeczywistość jako tę prawdziwą. Wielokrotnie obserwowaliśmy to zjawisko pokazując np. przejazd kolejką górską komuś, kto nigdy nie miał styczności z technologią virtual reality. Mózg do tego stopnia przyjmuje wirtualną rzeczywistość za prawdziwą, że po przejażdżce rollercoasterem w świecie wirtualnym ma się identyczne odczucia jak po przejażdżce w świecie rzeczywistym.
Dzięki temu w porównaniu z tradycyjnymi mediami – przekaz wirtualnej rzeczywistości jest dużo skuteczniejszy. Jesteśmy w stanie przygotować odpowiedni, dobrze zaplanowany przekaz, na którym widz w pełni się skupi. Dzięki temu nasz komunikat może jeszcze silniej oddziaływać na jego psychikę i być na długo zapamiętanym. W przypadku tradycyjnych mediów jakim jest telewizja czy internet nigdy nie będziemy mieli możliwości całkowicie skupić uwagi widza na naszej treści.
Kładziemy ogromny nacisk na to być dać widzom jak najciekawsze przeżycia związane z wirtualną rzeczywistością. Jednym z lepszych sposobów by zaangażować widza w akcję od pierwszej do ostatniej sekundy filmu 360 jest podarowanie mu możliwości wyboru. Widz po założeniu hełmu vr przenosi się w nowy świat, który otacza go z każdej strony. Może rozglądać się w dowolnym kierunku delektując się równie wspaniałym – dźwiękiem 360. Nasze rozwiązania umożliwiają mu także wpływanie na przebieg akcji filmu. Dajemy mu możliwość wyboru tego, jak ma potoczyć się dalsza akcja filmu.
Czy można chcieć czegoś więcej? Zobacz nasze portfolio i „przeżyj” nasze projekty: PORTFOLIO