Szkolenia VR – Wdrożenia, Onboarding, Employer Branding

Szkolenia VR - Wdrożenia, Onboarding, Employer Branding

Szkolenia VR – Wdrożenia, Onboarding, Employer Branding

Szkolenia VR – Wdrożenia, Onboarding, Employer Branding

Badania naukowe jednoznacznie wskazują, że wirtualna rzeczywistość wspiera i znacznie przyspiesza proces nauki. Szacuje się, że zastosowanie VR w edukacji pozwala poprawić skuteczność przyswajania materiału między 20 a 40%. Co to oznacza w praktyce? Pracownicy realizujący szkolenia w technologii VR uczą się wydajniej i w krótszym czasie przyswajają więcej tekstu, co jednoznacznie przekłada się na oszczędności finansowe firm.

Tradycyjne szkolenia firmowe a szkolenia VR

Policzmy to na przykładzie naszego szkolenia VR

Podajemy przykład z autopsji – opisujemy szkolenie VR, które wdrażaliśmy już w kilku dużych polskich firmach.

Nasze szkolenie z kompetencji miękkich, które w dużym stopniu wykorzystuje VR. Dotychczas (bez VR) szkolenia takie zajmowały 2 dni. Często związane były z wyjazdem pracowników poza siedzibę firmy oraz tzw. „integracją”. Oczywiście wyjazdy szkoleniowo-integracyjne są przyjemne – nie ulega to wątpliwości, jednak zazwyczaj są one kłopotliwe zarówno dla pracowników jak i dla całej firmy.

  • Problemem głównym jest fakt, że spora ilość pracowników nie może wziąć w nich udziału, ze względu na obowiązki rodzinne.
  • Drugi problem to konieczność późniejszego nadrobienia zaległości i załatwienia spraw, które spiętrzyły się w czasie wyjazdu.
  • Oczywiście firma też z tego tytułu traci pieniądze, ponieważ ludzie w tym czasie nie obsługują klientów. A raczej robią to pobieżnie – odrywając się co chwilę od szkolenia, pisząc maile jedną ręką na telefonie, czy też oddzwaniając do klientów.

Ile to faktycznie kosztuje Twoją firmę?

Pewnego razu usiedliśmy z jednym z naszych klientów do stołu i policzyliśmy, że 1 dzień takiego szkolenia kosztuje firmę … ?

Pracownik otrzymuje 58 zł brutto za godzinę swojej pracy. Szkolenie dwudniowe angażuje go na 16 godzin pracy, zatem płacimy 896 zł brutto. Wysyłając 20 pracowników mamy już kwotę 17 920 zł brutto. Mówimy tutaj o samym wynagrodzeniu godzinowym pracownika.

Dodajmy jeszcze koszty utraconych korzyści, które w tym przypadku są znacznie większe. Załóżmy, że nas szkolenie wysyłamy pięciu najlepszych handlowców. Każdy z nich w miesiącu dogrywa z sukcesem średnio 10 kontraktów z budżetem na jeden z nich od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy złotych. Logiczne rozumowanie matematyczne podpowiada nam, że w trakcie tych dwóch dni, przynajmniej jeden handlowiec mógłby dograć kontrakt wart kilkadziesiąt lub kilkaset tysięcy zł. Jeśli zatem handlowiec skupi się na szkoleniu i odetnie na 2 dni od kontaktu z klientami – istnieje duża szansa, że przynajmniej jeden kontrakt ominie naszą firmę.

Ok, i co teraz?

Interaktywne szkolenia VR – Wdrożenia, Onboarding, Employer Branding – EPICVR.pl

Teraz przychodzi EPICVR.pl i prezentuje innowacyjne szkolenie VR, które pracownik może realizować i przerywać w dowolnym momencie. Co więcej, mimo takiego podejścia pracownik nie traci kontaktu z trenerem i wirtualnymi aktorami, którzy są do jego dyspozycji zawsze wtedy, kiedy założy gogle VR na głowę. Co więcej, w naszym szkoleniu rejestrujemy wyniki i postępy na bieżąco oraz w czasie rzeczywistym. Klientowi udostępniamy rozbudowany moduł statystyk, który pozwala na bieżąco śledzić poczynania konkretnego użytkownika.

Chcesz wiedzieć więcej?

Platforma szkoleniowa VR

Zaproś nas na niezobowiązujące spotkanie.
Wypełnij formularz poniżej – odpowiemy w ciągu 24h.

Przeczytaj inne:
storytelling vr
VR storytelling, czyli opowiadanie historii poprzez wirtualną rzeczywistość

VR storytelling, czyli opowiadanie historii poprzez wirtualną rzeczywistość Storytelling to w ostatnim czasie bardzo modne słowo. Mówiąc storytelling, w języku...

Zamknij