VR Party Climbing

VR Party Climbing

VR Party Climbing to aplikacja VR stworzona specjalnie na potrzeby firmowych eventów dla Stock Polska. Jej celem jest dostarczenie pełnych wrażeń i ekscytacji podczas spotkań firmowych. Pracownicy mają możliwość wirtualnej wspinaczki po najwyższych i najbardziej ikonicznych budynkach świata, takich jak Burj Khalifa, Wieża Eiffla i Big Ben. To niezwykle imponujące doświadczenie, które dodatkowo wzbogacane jest o niespodziankę – na szczycie każdego z tych budynków czeka butelka wódki, a pracownicy będą rywalizować o zdobycie tych szczytów w jak najkrótszym czasie.

Klient

Stock Polska

Projekt

Aplikacja VR

Technologie

Unity

Project Background

Stock Polska zauważył potrzebę stworzenia wyjątkowego doświadczenia podczas swoich firmowych eventów. Zrozumieli, że tradycyjne spotkania mogą być czasami monotonne i niezapadające w pamięć, dlatego postanowili wykorzystać technologię wirtualnej rzeczywistości (VR), aby stworzyć aplikację, która zapewni pełne emocji i wrażeń spotkania firmowe. Zespół zdawał sobie sprawę, że wspinaczka to nie tylko ekscytujące wyzwanie, ale także doskonała okazja do integracji i rywalizacji wśród pracowników..

Proces tworzenia

1. Analiza potrzeb:

Stock Polska przeprowadził badanie, aby zrozumieć oczekiwania i preferencje pracowników związane z firmowymi eventami. Zidentyfikowano potrzebę stworzenia interaktywnego i ekscytującego doświadczenia, które wyróżni się spośród tradycyjnych spotkań.

    2. Projektowanie wirtualnych wspinaczek:

    Zespół skupił się na wyborze najbardziej ikonicznych budynków świata, takich jak Burj Khalifa, Wieża Eiffla i Big Ben, które będą stanowić trasy wirtualnej wspinaczki. Skrupulatnie zaprojektowano modele tych budynków, uwzględniając ich unikalne cechy architektoniczne.

    3. Implementacja technologii VR:

    Zespół programistów wykorzystał zaawansowane narzędzia i technologie VR do stworzenia wirtualnej rzeczywistości o wysokiej jakości wizualnej i dźwiękowej. Skupiono się na tworzeniu realistycznego środowiska, które umożliwi pracownikom pełne zanurzenie w wirtualnej wspinaczce.

    4. Dodawanie elementów interaktywnych:

    Aplikacja została wzbogacona o interaktywne funkcje, takie jak możliwość wspinać się po budynkach, rywalizacja czasowa i zdobywanie butelek wódki na szczycie. To dodatkowo motywuje pracowników do osiągania jak najlepszych rezultatów.

    5. Testowanie i optymalizacja:

    Aplikacja została poddana intensywnym testom, aby zapewnić jej płynne działanie i wysoką jakość wrażeń. Na podstawie opinii i uwag użytkowników, wprowadzono niezbędne poprawki i usprawnienia, aby zapewnić jak najlepsze doświadczenie użytkownikom.

    6. Wdrażanie i dostarczanie:

    Po zakończeniu procesu tworzenia, aplikacja VR została wdrożona i dostarczona Stock Polska na ich firmowe eventy. Zespół odpowiedzialny za szkolenie pracowników zapewnił instruktaż w zakresie obsługi aplikacji i bezpiecznego korzystania z technologii VR.


      Skontaktuj się z nami i razem stwórzmy wielkie rzeczy!