EPICVR – co skłoniło nas by tworzyć filmy 360?

EPICVR

Podczas organizowanych przez naszą agencję VREPICVR szkoleń VR i prezentacji technologii VR wśród wszystkich zainteresowanych, ludzie często pytają nas: jak zaczęła się nasza przygoda z tworzeniem doświadczeń VR. Choć filmy 360 istnieją dopiero od kilku lat, nasza agencja VR na dobre zadomowiła się na polskim rynku produkcji filmów VR. Jesteśmy pierwszą firmą VR w Polsce, która stworzyła horror VR. Ponadto jako jedni z pierwszych wprowadziliśmy model tworzenia treści VR na zasadzie agencji. To dobrze znany model, który świetnie funkcjonuje w różnych branżach okołomarketingowych. Nasze aplikacje VR i filmy 360 w dużej mierze tworzone są właśnie w celach marketingowych. Znamy się doskonale na wykorzystaniu VR w marketingu.

EPICVR – jak to się zaczęło?

W 2011 roku mocno zafascynowani potencjałem tworzenia filmów założyliśmy CreativeStudio.com.pl – agencję filmową specjalizującą się w produkcji filmów reklamowych. Intensywnie pracowaliśmy na pierwsze nagrody i wyróżnienia, które pojawiły się kilkanaście miesięcy później. Nasze spoty reklamowe były wielokrotnie nagradzane na polskich i międzynarodowych festiwalach filmowych. Jedną z najbardziej znanych kampanii viralowych naszego autorstwa jest „Polska za 20 lat” w reż. Adriana Łapczyńskiego – CEO Epicvr.pl.

Nasz dom produkcyjny w Krakowie rozrastał się, a my szukaliśmy nowych sposobów na tworzenie angażujących historii dla wielkich marek.

W 2013 roku w nasze ręce wpadły kartonowe gogle cardboard. Obejrzeliśmy kilka filmów na Cardboard i od razu pokochaliśmy VR. Filmy 360 oglądane nawet na tak prymitywnym rozwiązaniu jak kartonowe gogle VR ukazały nam cały swój potencjał. Wiedzieliśmy doskonale, że za kilka lat cały świat pozna rzeczywistość wirtualną a filmy 360 i aplikacje VR będą coraz lepsze. Postanowiliśmy zatem doświadczenie zebrane podczas realizacji filmów 2d (tworzyliśmy nie tylko spoty reklamowe, ale i animacje 2d, teledyski, filmy wizerunkowe i korporacyjne) przełożyć na wirtualną rzeczywistość.

Przyszłość branży VR według EPICVR

Nie pomyliliśmy się. Aktualna kondycja branży VR oraz wszelkie rynkowe prognozy jasno wskazują, że wirtualna rzeczywistość będzie rozwijać się dynamicznie. Już teraz na świecie mamy około 15 mln czynnych użytkowników gogli VR. Za 1,5 roku liczba ta ma wzrosnąć do 40 milionów. Jest zatem co tworzyć. Dobry content VR to podstawa, która napędza rozwój branży VR.

Aplikacje VR i filmy 360 niewątpliwie są równie ważne dla branży VR co wysokiej jakości gogle VR. Coraz lepszy jakościowo sprzęt musi iść w parze z coraz lepszymi treściami. Olbrzymią uwagę przykładamy do tego by tworzyć nie tylko dobre jakościowo aplikacje VR i świetne filmy VR, ale również by były one skuteczne dla klienta. Badamy percepcję filmów 360 oraz bazujemy na bogatym doświadczeniu zdobytym podczas realizacji setek projektów dla różnych klientów z różnych branż.

Przyszłość rzeczywistości wirtualnej maluje się w pozytywnych barwach. Wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że obecnie wirtualna rzeczywistość znajduje się na takim poziomie jak w 1995 roku internet. Wierzymy, że wirtualna rzeczywistość już za kilka lat zrewolucjonizuje wiele branż.

Chcesz być częścią tej rewolucji? Skontaktuj się z nami i zobacz jak wiele może zyskać Twoja firma dzięki proponowanym przez nas rozwiązaniom VR. EPICVR

Czytaj także: salon VR | Tworzenie filmów 360 | aplikacje VR | aplikacje 360 | filmy 360 stopni | branża VR| aplikacje virtual reality | aplikacje AR, aplikacje rozszerzonej rzeczywistości 

EPICVR.PL – aplikacje VR, filmy 360, aplikacje AR

Podaj dalej