Nasze rozwiązania VR + AR objęte są wsparciem technicznym
Jakość sprzętu VR z miesiąca na miesiąc poprawia się. Powstają coraz to nowsze i lepsze rozwiązania, które sprawiają że wirtualna rzeczywistość jest jeszcze bardziej realna.
Czasem jednak mogą zdarzyć się pewne nieprzewidziane okoliczności, w których albo aplikacja nie daje się uruchomić albo gogle VR przestają działać. W większości przypadków są to błędy niezamierzone i niezależne od nas jednak niezależnie od winy i wielkości błędu – naszych klientów nie pozostawiamy na lodzie. Oferujemy pełne wsparcie serwisowe zarówno jeśli chodzi o tworzone przez nas oprogramowanie jak i oprogramowanie producenta dostarczone do gogli a także działanie samych gogli VR czy komputera, do którego są podłączone. Decydując się na współpracę z nami w w skrócie rzecz biorąc masz „święty spokój”.
EPICVR.pl – postępowanie w przypadku awarii
W przypadku awarii oprogramowania w pierwszej kolejności próbujemy rozwiązać problem zdalnie. Zazwyczaj to się udaje. Jednak jeśli aplikacja wciąż wykazuje błędy których nie da się rozwiązać zdalnie – wtedy przesyłamy aktualną nową wersję oprogramowania lub przyjeżdżamy do Ciebie, aby dokonać niezbędnej naprawy. Całość trwa maksymalnie do 24 godzin, jednak zazwyczaj rozwiązujemy problemy w ciągu kilku godzin. W tym czasie otrzymujesz już poprawioną i w pełni działającą aplikację.
Pełne wsparcie serwisowe
Wszystkie realizowane przez nas rozwiązania wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości objęte są pełnym wsparciem serwisowym. Oferujemy wsparcie w modelu 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu 365 dni w roku. Oznacza to, że wybierając nas jako realizatora Twojego rozwiązania VR zyskujesz pełne bezpieczeństwo.
Wsparcie serwisowe, które oferujemy polega zarówno na serwisie sprzętu jak i wsparciu programistycznym. Załóżmy że dostarczamy do Twojej firmy trzy zestawy gogli VR z komputerem. Załóżmy że w trakcie szkolenia jeden z zestawów odmawia posłuszeństwa. Reagujemy szybko. Maksymalnie do 24 godzin zadbamy o to byś dostał nowy zestaw. Nie interesuje Cię gwarancja czy reklamacje. Do czasu naprawy twojego zestawu my zapewniamy Ci zastępczy sprzęt o takich samych lub lepszych parametrach.
Wsparcie techniczne VR
W przypadku awarii oprogramowania pierwszej kolejności rozwiązujemy problem zdalnie. Jeśli po zdalnej reakcji naszego serwisu problem nie ustąpi – na miejsce przyjeżdża nasz technik i rozwiązuje problem. Zazwyczaj trwa to kilka godzin. Na pewno nie dłużej niż 24 godziny. Tworząc nasze rozwiązania VR czujemy się bezpiecznie i spokojnie jeśli również to My dostarczamy sprzęt – nie tylko aplikację. Wtedy wiemy jakie podzespoły są w komputerze i mamy pewność, że zostały one odpowiednio skonfigurowane przez nas. Dzięki dogłębnym testom wiemy, że aplikacja działa w każdych warunkach. W przypadku jeśli zamawiasz u nas wyłącznie oprogramowanie instalujesz je na swoim sprzęcie – dobrze, abyśmy przez jakiś czas mieli dostęp do sprzętu na którym Twoja aplikacja będzie aplikacja działać. W ten sposób możemy wyeliminować wszelkie ewentualne problemy, które mogą wystąpić. Oferowane przez nas rozwiązania VR oraz wsparcie serwisowe sprawiają, że nasza oferta jest jedną z najatrakcyjniejszych na rynku.
Wsparcie serwisowe na 24 miesiące
Wsparcie serwisowe za które niektóre firmy liczą po kilka tysięcy miesięcznie u nas jest całkowicie bezpłatne przez pierwsze 2 lata – w momencie jeśli decydujesz się na naszą usługę łączoną – czyli dostawę i konfigurację sprzętu wraz z dedykowanym oprogramowaniem stworzonym bezpośrednio dla twojej firmy
Klienci którzy zdecydowali się na nasze rozwiązania bardzo cenią sobie wygodę. Po prostu zlecają nam stworzenie aplikacji, dostarczenie odpowiedniego sprzętu i w zasadzie nic więcej ich nie interesuje. Zarówno sprzęt jak i kwestie techniczne są cały czas na naszej głowie i to my dbamy o to, aby aplikacja VR czy film 360 w każdych warunkach i w każdym momencie odtwarzały się poprawnie. Dowiedz się więcej Poznaj nasze portfolio zaproś nas na bezpłatne nie na bezpłatną niezobowiązującą prezentację Poznań w pełni potencjał wirtualnej rzeczywistości.
Zaufały nam już największe firmy z branży wśród naszych klientów którzy sobie cenią wygodę i komfort korzystania z naszych usług warto wymienić między innymi:
Procter & Gamble, FedEx, PZU, Arcelor Mittal, PGE, Compensa, Merck, JSW S.A., Mitsubishi
Czytaj także:
https://epicvr.pl/pl/tworzymy-filmy-360-filmy-vr-w-najwyzszej-mozliwej-jakosci-poznaj-5-najwazniejszych-czynnikow/
https://epicvr.pl/pl/szkolenia-vr-kompetencje-miekkie-szkolenia-menedzerskie/
https://epicvr.pl/pl/szkolenia-vr-wdrozenia-onboarding-employer-branding/
https://epicvr.pl/pl/filmy-360-6-lat-doswiadczenia-ponad-100-zrealizowanych-filmow-vr/
https://epicvr.pl/pl/szolenia-vr-dla-gornictwa-interaktywny-film-360-z-kopalni-wegla/
https://epicvr.pl/pl/symulatory-medyczne-vr-czyli-jak-robic-lepsze-szkolenia-vr-medycyna-anatomia-chirurgia/