METRO VR – FPS SHOOTER
Klient
Projekt wewnętrzny
Projekt
Aplikacja VR
Technologie
Unity
Project Background
Proces tworzenia
1. Projektowanie miejskiego świata:
Rozpoczęliśmy od projektowania realistycznego i futurystycznego świata metropolii opanowanej przez roboty. Skupiliśmy się na detalach, architekturze i atmosferze, aby stworzyć przekonujące i angażujące środowisko.
2. Tworzenie różnorodnych przeciwników:
Zaprojektowaliśmy różnorodne wrogie jednostki, które działają w grupach i stanowią wyzwanie dla graczy. Każdy przeciwnik ma unikalne umiejętności i taktyki, co wymaga od gracza elastyczności i zręczności w walce.
3. Implementacja mechaniki walki:
Stworzyliśmy dynamiczną mechanikę walki, która pozwala graczom używać różnorodnych umiejętności i strategii w starciach z przeciwnikami. Wykorzystaliśmy możliwości technologii VR, takie jak kontrolery ruchowe, aby zapewnić pełną immersję i realizm.
4. Testowanie i optymalizacja:
Przeprowadziliśmy liczne testy, aby upewnić się, że gra jest wyważona, satysfakcjonująca i zapewnia płynne doświadczenie. Uwzględniliśmy opinie graczy i wprowadziliśmy poprawki, aby doskonalić rozgrywkę i zapewnić maksymalną przyjemność.