Szkolenie BHP
Szkolenie BHP
Klient
Wyższa Szkoła Bankowa
Projekt
Aplikacja VR
Technologie
Unity
Project Background
Proces tworzenia
1. Analiza potrzeb i zagadnień:
Przeprowadziliśmy dogłębną analizę zagadnień związanych z BHP oraz potrzeb klientów w zakresie szkoleń. Zidentyfikowaliśmy kluczowe obszary, które powinny zostać objęte projektem.
2. Opracowanie modułów szkoleniowych:
Opracowaliśmy cztery moduły szkoleniowe, które obejmują inżynierię bezpieczeństwa i higieny pracy, zagrożenia w zakładach produkcyjnych, środki ochrony indywidualnej oraz zagrożenie pożarowe. Każdy moduł skupia się na konkretnym zagadnieniu i zapewnia praktyczne i teoretyczne szkolenie
3. Tworzenie interaktywnych scenariuszy:
Wykorzystując technologię wirtualnej rzeczywistości, stworzyliśmy interaktywne scenariusze szkoleniowe, które umożliwiają praktyczne uczenie się w realistycznym środowisku. Pracownicy mogą odbywać wirtualne szkolenia, praktykować różne sytuacje związane z BHP i zdobywać niezbędną wiedzę.
4. Testowanie i ocena efektywności:
Przeprowadziliśmy testy i ocenę efektywności projektu, aby upewnić się, że szkolenie BHP dostarczane przez aplikację EpicVR są skuteczne i przynoszą oczekiwane rezultaty. Uwzględniliśmy opinie użytkowników i wprowadziliśmy niezbędne poprawki, aby zapewnić optymalne doświadczenie szkoleniowe.