Listerine VR
Klient
Kenvue
Projekt
Aplikacja VR
Technologie
Unity
Project Background
Proces tworzenia
1. Analiza potrzeb edukacyjnych i klinicznych:
Rozpoznanie kluczowych umiejętności i wiedzy, które aplikacja powinna przekazywać.
2. Projektowanie interaktywnego interfejsu:
Tworzenie intuicyjnych scenariuszy interakcji z pacjentami, zintegrowanych z praktycznymi poradami dotyczącymi produktów Listerine.
3. Implementacja scenariuszy VR:
Opracowanie dwóch głównych scenariuszy: wizyty u higienistki oraz u dentysty, każdy z osobnymi celami edukacyjnymi i interaktywnymi zadaniami.
4. Testowanie i optymalizacja:
Przeprowadzenie testów z udziałem profesjonalistów i pacjentów w celu zapewnienia realistycznego doświadczenia i optymalnej nauki.
5. Testowanie i optymalizacja:
Przeprowadzenie testów z użytkownikami docelowymi w celu zapewnienia funkcjonalności i realistycznych doświadczeń.
6. Wdrożenie i szkolenie:
Uruchomienie aplikacji w środowiskach edukacyjnych i klinicznych, zapewnienie szkoleń i wsparcia dla użytkowników.