AWF: Analiza ruchów
AWF: Analiza ruchów
AWF: Analiza ruchów to innowacyjna aplikacja naukowa, która umożliwia badanie umiejętności predykcji zachowania graczy na boisku na podstawie ich pozycji, postawy, gestów oraz wcześniejszego rozegrania akcji. Wykorzystując technologię kamery 360, gogle VR oraz technologie śledzenia wzroku, aplikacja pozwala na tworzenie scenariuszy gry i analizowanie decyzji podjętych przez badanych zawodników.
Klient
AWF
Projekt
Aplikacja VR
Technologie
Unity
Project Background
Projekt AWF: Analiza ruchów składa się z kilku istotnych elementów. Nagrywane są konkretne sytuacje na boisku za pomocą kamery 360, a następnie są one przenoszone do aplikacji. Badacz ma możliwość tworzenia scenariuszy, w których ustala kluczowe momenty zatrzymania filmu oraz pytania, na które badani będą musieli udzielić odpowiedzi. Badani oglądają filmy za pomocą gogli VR, wcielając się w rolę zawodnika, i podjęcia decyzji na podstawie obserwacji sytuacji.
Proces tworzenia
1. Tworzenie edytora scenariuszy:
Stworzyliśmy edytor, który umożliwia badaczom tworzenie i edytowanie scenariuszy rozgrywki. Dzięki temu mają oni pełną kontrolę nad kluczowymi momentami zatrzymania filmu oraz pytania, które będą zadawane badanym.
2. Implementacja technologii VR:
2. Implementacja technologii VR:
Wprowadziliśmy technologię VR, która umożliwia badanym oglądanie filmów i wcielenie się w rolę zawodnika. Dzięki temu badani mają realistyczne doświadczenie i mogą podjąć decyzje na podstawie obserwacji sytuacji.
3. Śledzenie wzroku i gromadzenie danych:
3. Śledzenie wzroku i gromadzenie danych:
Wykorzystaliśmy technologię śledzenia wzroku (Eye-Tracking) oraz HP Omnicept, aby gromadzić dane dotyczące zachowania wzrokowego badanych, tętna, wielkości źrenic oraz danych z kamery mimicznej (face cam). Te informacje są istotne do analizy czasu i poprawności podjęcia decyzji.
AWF: Analiza ruchów to zaawansowana aplikacja, która pozwala na badanie i analizę umiejętności predykcji zachowania graczy na boisku.