OPIS DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI
Zespół EPICVR działa na rynku zaawansowanych rozwiązań VR/AR od 2013 roku. Przez ten czas stworzyliśmy wiele zaawansowanych projektów dla klientów biznesowych.
Nasze rozwiązania komercyjne to m.in.
-
- zaawansowane systemy szkoleniowe wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości
- gry szkoleniowe VR,
- rozwiązania produktowe z obszaru Industry 4.0.,
- narzędzia ułatwiające rozwój kompetencji miękkich pracowników biurowych,
- systemy VR do pracy zdalnej,
- szkolenia VR dla Lotnictwa, Medycyny,
- narzędzia VR+AR ułatwiające sprzedaż i wspierające marketing
Aktualnie dywersyfikujemy naszą działalność. Od początku naszej działalności skrupulatnie badamy i analizujemy sposób w jaki człowiek korzysta z gogli VR. Komercyjne wdrożenia VR pozwoliły zbudować nam stabilny biznes. Przy okazji zebraliśmy wiele informacji na temat tego jakie rozwiązania zadowalają użytkowników w świecie VR, w zależności od grupy docelowej. Wiemy, które mechaniki i sposoby projektowania aplikacji sprawdzają się w edukacji, a które w rozrywce w VR.
Wypracowane przez 7 lat doświadczenie w dziedzinie realizacji gier szkoleniowych i edukacyjnych dla klientów biznesowych przenosimy na pole komercyjnej produkcji gier VR.
- Adrian Łapczyński - 47,5%
- PlayWay SA - 25%
- Arts Alliance SA - 22,5%
- Midven sp. z o.o. - 5%
AKCJONARIAT
Adrian Łapczyński – Prezes Zarządu – silnie zmotywowany CEO z 7-letnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania projektami informatycznymi, wdrażania innowacyjnych projektów z zakresu wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości, autor koncepcji wielu gier szkoleniowych i edukacyjnych VR
PlayWay S.A. – jeden z największych polskich producentów gier komputerowych, notowany na głównym rynku GPW, spółka z wieloma sukcesami i hitami na koncie
Arts Alliance S.A. – doświadczony partner w dziedzinie bezpośredniej produkcja gier, ich finansowania, wydawania oraz publikowania, oferujący wsparcie inwestorskie dla doświadczonych zespołów deweloperskich
RELACJE INWESTORSKIE - KONTAKT:
