Mitsubishi VR – interaktywny film 360

INTERAKTYWNY FILM 360

Film promocyjny 360 – który zrealizowaliśmy dla Grupy PGD, wspólnie z programistami z Headtrip – to jeden z pierwszych w Polsce interaktywny film 360. Łącząc technologię tworzenia filmów 360 wraz rozwiązaniami wykorzystywanymi przez aplikacje VR, stworzyliśmy interaktywne narzędzie VR wspierające sprzedaż.

Po założeniu na głowę gogli VR widz przemierza najpierw tunel czasoprzestrzenny, na którego końcu znajduje się kokpit samochodu. Następnie w dalszej części widz odbywa wirtualną podróż przez piękne zakątki naszego kraju. Końcowy fragment aplikacji VR – możliwy do odtworzenia w stacjonarnej aplikacji na smartfonie z systemem Android – przenosi widza do interaktywnego showroomu, w którym może on podziwiać pojazd z zewnątrz. Widz sam decyduje o tym, którą część pojazdu ogląda w danej chwili.

Poznaj zrealizowany przez nas pierwszy w Polsce interaktywny film 360 promujący nowy model Mitsubishi.

Klient, jeden z największych polskich dystrybutorów samochodów, zgłosił się do nas z potrzebą zaprezentowania komfortowego wnętrza nowego modelu Mitsubishi, tak by możliwe było jego promowanie na długo zanim pierwsze egzemplarze pojawią się w Polsce. Klientowi bardzo zależało na tym, by doświadczenie było jak najbardziej autentyczne i realistyczne. Odeszliśmy zatem od tworzenia wirtualnego świata i animacji w wirtualnej rzeczywistości na rzecz filmu 360.

Otrzymaliśmy od klienta zdjęcie 360 przedstawiające nieruchome wnętrze mitsubishi oraz widok samochodu z zewnątrz. Pierwszym krokiem od jakiego rozpoczęliśmy realizację interaktywnego filmu 360 było wykonanie ujęć 360 w podkrakowskim Ojcowie, które posłużyły nam za wypełnienie tła wokół samochodu widokiem zza szyb. Dzięki temu widz doświadczający filmu 360 ma wrażenie, jakby faktycznie poruszał się samochodem po tej pięknej malowniczej okolicy.

Kolejnym krokiem było stworzenie animacji początkowej oraz końcowej. W początkowej scenie widzimy animowane logo grupy PGD oraz logo firmy Mitsubishi. Po odbyciu wirtualnej przejażdżki w formie filmu 360 użytkownik może zobaczyć kolejną animację. Następnie film przenosi nas do wirtualnego pomieszczenia, w którym przy pomocy nawigacji wzrokowej, możemy oglądać samochód z każdej strony. Interaktywność została zaprojektowana przez firmę Headtrip, z którą regularnie współpracujemy przy realizacji wielu projektów VR.

Dzięki interaktywnemu interfejsowi, użytkownik, który doświadcza filmu 360 Mitsubishi, może w dowolnym momencie regulować obrót modelu samochodu. Może znacznie dokładniej przyjrzeć się jego karoserii, kolorowi, oraz poczuć znacznie większą immersję, niż w przypadku zwykłego oglądania tradycyjnego filmu 360.

 

Realizujemy: filmy 360 | filmy VR | filmy virtual reality aplikacje 360 | aplikacje VR 

Kliknij i zobacz interaktywny film 360 Mitsubishi VR: