TWORZYMY VR OD 2013 ROKU!

Przez ten czas zrealizowaliśmy kilkadziesiąt ekscytujących projektów, przecierając szlak dla całej branży!

Masz pomysł, koncepcję lub pytanie odnośnie VR/AR/MR – skontaktuj się!

ZAUFALI NAM NAJLEPSI. DOŁĄCZ DO TEGO GRONA JUŻ TERAZ!

ZAUFALI NAM NAJLEPSI. DOŁĄCZ DO TEGO GRONA JUŻ TERAZ!

CASE STUDY - POZNAJ NASZE NAJCIEKAWSZE PROJEKTY!

STOCK - AMUNDSEN VODKA - GRA VR

Problem:

Firma Stock, właściciel pokaźnej ilości marek alkoholi wódek mocno stawia na VR w kampaniach marketingowych. Wspólnie zrealizowaliśmy aplikację VR, która sprawiła nam niesamowitą frajdę i zabawę. Celem było wzmocnienie akcji promocyjnej marki Amundsen Wódka, która jest alkoholem premium. Stanęliśmy na wysokości zadania i stworzyliśmy grę VR również o klasie premium.

Rozwiązanie:

W grze VR użytkownik rywalizuje wraz z innymi o miano najszybszego wspinacza. Celem jest zdobycie szczytu góry stworzonej na kształt butelki Amundsen Wódka. Zadanie nie jest łatwe. W drodze na szczyt napotykamy różne przeszkody, a czas płynie nieubłaganie. Jednak nagroda jest warta wspinaczki! Co więcej, na najszybszych zdobywców szczytu, czekają również atrakcyjne nagrody w świecie rzeczywistym!

Korzyści:

Silna kampania marketingowa zapadająca w pamięć – z pomocą VR możemy doświadczyć emocji i rozgrywki, która w świecie rzeczywistym dostępna jest dla nielicznych. Zaangażowanie użytkowników i efekt „viralowy” kampanii przekłada się na skuteczną promocję marki.

ABU DHABI - SMART CITY VR

Problem:

Jak skutecznie sprzedawać na całym świecie rozwiązania Smart City, bez konieczności zabierania klientów do Dubaju i Abu Dhabi?

Rozwiązanie:

Dla firmy ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich stworzyliśmy interaktywną aplikację VR, która pozwala bez odrywania się od biurka przemierzyć najbardziej istotne elementy infrastruktury działające już w Abu Dhabi. Rozwiązanie to skutecznie wsparło działania marketingowe i sprzedażowe naszego klienta.

Korzyści:

Możliwość oglądania z dowolnego miejsca na ziemi – dużych i kosztownych realizacji zainstalowanych w jednym kraju na świecie. Realistyczna prezentacja potencjału, możliwości i produktów klienta za pomocą VR.

BADANIA NAUKOWE POTWIERDZAJĄ

WIRTUALNA RZECZYWISTOŚĆ POMAGA SKUTECZNIEJ ZAPAMIĘTYWAĆ TREŚCI!

WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA - ZAKŁAD PRODUKCYJNY VR - INDUSTRY 4.0.

VR SZKOLENIE PRZEMYSŁOWE

Problem:

Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu mocno inwestuje w nowe immersyjne technologie.  WSB, jako jedna z pierwszych w Polsce zaczęła wdrażać rozwiązania wirtualnej rzeczywistości do edukacji w dziedzinie procesów przemysłowych VR. Potrzebą było stworzenie odpowiedniego systemu szkoleniowego VR, który nauczy przyszłych i aktualnych pracowników sektora przemysłowego pracy z nowymi technologiami VR. Z pomocą wirtualnej rzeczywistości zyskujemy praktycznie nieograniczone możliwości w wielu różnych branżach sektora przemysłowego.

Rozwiązanie:

Za pomocą przemysłowej aplikacji wirtualnej rzeczywistości użytkownicy praktycznie przenoszą się do interaktywnego świata zakładu produkcyjnego, w którym wykonują dokładnie takie same zadania jak pracownicy w świecie realnym. Dzięki temu możliwe jest m.in. zapoznanie się z procedurami obowiązującymi w danym typie produkcji i wykonywanie różnych zadań w bezpiecznych kontrolowanych warunkach..

Zalety naszego rozwiązania:

Dokładne odwzorowanie różnych typów zakładów produkcyjnych w VR wraz z występującymi w nich maszynami. Dzięki temu użytkownik może zapoznać się z różnymi typami produkcji, przenieść się do odpowiedniej hali i wykonywać zadania w dokładnie taki sam sposób, w jaki w świecie realnym wykonują je pracownicy.

Korzyści:

Praktyczna nauka zawodu; możliwość przećwiczenia sytuacji awaryjnych. Możliwość sprawdzenia predyspozycji do pracy użytkownika na danym stanowisku.

LOTNICZA AKADEMIA WOJSKOWA W DĘBLINIE - SZKOLENIE VR

Stworzyliśmy edukacyjną aplikację VR, która pozwala doskonalić umiejętności personelu pokładowego samolotów Boeing. W świecie VR, we wnętrzu samolotu symulujemy wszystkie możliwe rodzaje pożaru jakie mogą wystąpić na pokładzie. Uczestnicy aplikacji VR w trybie multiplayer muszą współdziałać, by ugasić pożar oraz przygotować pasażerów do ewakuacji. Oto doskonały przykład tego jak wirtualna rzeczywistość pomaga w bezpieczny sposób odtworzyć bardzo niebezpieczne warunki szkoleniowe.

Problem:

Lotnicza Akademia Wojskowa w Dęblinie, która szkoli nie tylko pilotów, ale i także pracowników personelu pokładowego wybrała nas do realizacji projektu, który znacznie usprawnia proces edukacji. W wirtualnym wnętrzu samolotu w VR, przyszli pracownicy personelu pokładowego będą musieli współdziałać, aby ugasić pożar na pokładzie samolotu pełnego pasażerów. Oczywiście aplikacja rejestruje każdy ich krok, sprawdzając czy działają zgodnie z procedurami.

Rozwiązanie:

Dzięki naszemu rozwiązaniu Lotnicza Akademia Wojskowa dysponuje w pełni funkcjonalnym symulatorem, który pozwoli przeprowadzać szkolenia na takim samym poziomie jak aktualnie ma to miejsce w symulatorach rzeczywistych. Wcześniej studenci byli wysyłani są na takie szkolenia do Niemiec, gdzie odbywają się one we wnętrzu prawdziwego samolotu. W Polsce nie ma odpowiedniego symulatora. Nasze rozwiązanie pozwoli zatem ograniczyć koszty i oszczędzić czas wykładowców oraz studentów.

Zalety naszego rozwiązania: realistyczne symulowanie zdarzeń niebezpiecznych za pomocą oprogramowania VR pozwala na lepsze przygotowanie się do nich w świecie rzeczywistym,  wywołanie najbardziej niebezpiecznych zdarzeń, we w pełni kontrolowanym, bezpiecznym środowisku pozwala również badać reakcję osoby szkolącej się oraz poznać jej predyspozycje na długo przed zatrudnieniem, możliwość wyćwiczenia procedur oraz postępowania w sytuacjach awaryjnych

HISTORIA PZU - ANIMACJA 360 VR

Problem:

Początki PZU sięgają XIX wieku. Mało kto zdaje sobie z tego sprawę. Oczywiście, historię powstania największej w środkowej Europie grupy ubezpieczeniowej, można spisać, nagrać czy animować. Jak jednak sprawić by widz, rzeczywiście doświadczył tych początków na własnej skórze przenosząc się do dawnych czasów?

Rozwiązanie:

Przeniesienie widza w sam środek historycznych dla Grupy PZU momentów z pomocą animacji VR. I to zadanie spełniliśmy świetnie, odtwarzając charakterystyczne miejsca i przestrzenie, w których rozgrywały się ważne dla Grupy PZU wydarzenia. Całości historii dopełnia świetny narrator, którego rolę przejął najbardziej znany głos lektorski w Polsce – Tomasz Knapik.

Korzyści:

Skutecznie zapamiętanie treści i ważnych dla grupy PZU wydarzeń. Możliwość „dotknięcia niemożliwego” poprzez wirtualną podróż w czasie w goglach VR

KRAKODLEW S.A. - SZKOLENIE VR DLA HUTNICTWA

KRAKODLEW VR INDUSTRY 4.0

Problem:

Firma z branży hutniczej, wchodzącej w skład Arcelor Mittal poszukiwała skutecznej metody szkolenia nowych pracowników.

Rozwiązanie:

Na potrzeby szkoleniowej aplikacji VR – stworzyliśmy wirtualny model hali, identyczny z rzeczywistą halą. W aplikacji VR odwzorowaliśmy 2 przestrzenie – magazyn produktów gotowych i halę produkcji odlewów wielkogabarytowych. Nasze oprogramowanie VR łączy w sobie cechy zaawansowanego symulatora szkoleniowego VR z rozwiązaniem marketingowym. Po uproszczeniu modułu sterowania dźwigiem i suwnicą, nawet początkujący użytkownicy gogli VR szybko opanowują sterowanie narzędziami.

Zalety naszego rozwiązania:

Gdyby podobne szkolenie miało odbywać się w świecie rzeczywistym – oprócz kosztów, które w razie pomyłki szkolącego się operatora są gigantyczne – firma musiałby się także zmierzyć z wielkim ryzykiem. Wpuszczanie nowicjuszy do hali produkcyjnej, w której rozgrzana stal topi się w temperaturze setek stopni Celsjusza jest bardzo ryzykowne. Dlatego tworząc nasz symulator VR, odwzorowaliśmy w pełni realizm i specyfikę pracy na hali produkcyjnej. Suwnice oraz dźwigi mają takie same wymiary i układy sterowania jak w rzeczywistej hali.

Korzyści:

Skuteczne narzędzie szkoleniowe; rozwiązanie wspierające marketing i promocję firmy. Możliwość wywołania i przetestowania ryzykownych sytuacji – bez konsekwencji.

SYMULATOR PRACY OPERATORA SUWNICY VR

symulator suwnicy 4

Problem:

Huta Arcelor Mittal Warszawa zgłosiła się do nas z prośbą o stworzenie aplikacji VR, która pomoże skuteczniej szkolić nowych pracowników oraz regularnie testować ich umiejętności, bez konieczności wstrzymywania pracy maszyn.

Rozwiązanie:

Tworząc interaktywny symulator szkoleniowy VR dla operatorów suwnic odwzorowaliśmy w sposób realistyczny wielkość pomieszczenia i obiektów, które transportuje pracownik w realnym zakładzie. Skupiliśmy się również na dokładnym odwzorowaniu fizyki lin i zachowania wszystkich obiektów. Nasze rozwiązanie pozwala przenieść użytkownika w dokładnie takie same warunki, w jakich na co dzień pracuje się w zakładzie firmy.

Zalety naszego rozwiązania:

W przeciwieństwie do tradycyjnych szkoleń – użytkownik szkolenia VR przebywa w bezpiecznym, kontrolowanym środowisku. Może (choć nie musi) popełniać dowolną ilość błędów bez jakichkolwiek konsekwencji. Zastosowanie dodatkowego systemu, który śledzi na bieżąco zachowanie użytkownika pozwala również zapisać przebieg jego szkolenia. Dzięki temu można określić predyspozycje użytkownika do pracy na danym stanowisku. Nasz system VR może badać m.in.: poziom stresu użytkownika, poziom precyzji działania, umiejętność logicznego myślenia i przewidywania kolejnych kroków, zachowanie w sytuacjach stresujących.

MEDYCYNA VR - NAUKA ANATOMII

VR MEDICAL TRAINING

Nasze rozwiązanie VR pozwala zdobyć wiedzę z zakresu anatomii ciała ludzkiego. Dotychczas wszelkie znane sposoby nauki anatomii czy skomplikowanych zagadnień medycznych opierały się na oglądaniu książek, modeli 3d na ekranie komputera czy też fizycznych modelach 3d. W przypadku naszej medycznej aplikacji w wirtualnej rzeczywistości możliwe jest dokładne oglądanie modeli anatomicznych ciała ludzkiego z możliwością rozkładania ich na czynniki pierwsze. Dzięki temu w szybki sposób możliwe jest zapoznanie się z wyglądem i funkcjonowaniem zakamarków ludzkiego ciała.

Problem:

Brak skutecznych możliwości nauki anatomii. Studenci ucząc się skomplikowanych zagadnień dotyczących ludzkiego ciała nie mogli zapoznać się z modelami anatomicznymi w taki sposób w jaki na co dzień eksplorują otaczający nas świat. Badania naukowe jednoznacznie potwierdziły, że nauka za pomocą wirtualnej rzeczywistości jest znacznie skuteczniejsza i pozwala przyswoić większy zasób wiedzy.

Rozwiązanie:

Dzięki naszemu rozwiązaniu użytkownik otrzymuje skuteczne narzędzie do wspierania procesu nauki. Może wyjąć i przenieść dowolny element ludzkiego ciała. Może oglądać wiele różnych warstw ciała w taki sposób, jak gdyby był pomiędzy nimi. Wykorzystanie technologii wirtualnej rzeczywistości pozwala znacznie skuteczniej przyswajać wiedzę.

Zalety naszego rozwiązania:

Możliwość łatwego przyswajania trudnej i skomplikowanej wiedzy. Zwiększenie zaangażowania podczas nauki i lepsze skupienie. Możliwość dokładnego egzaminowania i sprawdzania poziomu zdobytej wiedzy;

MERCK - ANIMACJA 360 VR

Problem:

Stworzenie angażującego narzędzia sprzedażowego dla przedstawicieli handlowych firmy. W jaki sposób w 90 sekund przekazać informacje o produkcie łącząc wiedzę merytoryczną z ekscytującym przeżyciem?

Rozwiązanie:

Wysłanie uczestnika prezentacji w kosmos! Z pomocą gogli VR przenieśliśmy użytkownika w przestrzeń kosmiczną. Na pokładzie statku kosmicznego odbywa on podróż wokół Księżyca, Ziemi i Marsa, dowiadując się m.in. o tym, jak produkt Nasivin pomógł astronautom lecącym na księżyc.

Korzyści:

Angażująca komunikacja marketingowa, która dzięki wykorzystaniu technologii VR, oferuje użytkownikom zapadające w pamięć przeżycia. Skuteczne wzmocnienie przekazu merytorycznego dotyczącego produktu.

JASTRZĘBSKA SPÓŁKA WĘGLOWA - SZKOLENIE VR DLA GÓRNIKÓW

Aktualnie pracujemy nad rozbudowanym systemem wirtualnej rzeczywistości, który wesprze szkolenia górników w Polsce. Aplikacja VR będzie wykorzystywała połączenie filmów 360 z wirtualnym środowiskiem VR, w którym użytkownicy będą mogli wykonywać niektóre działania dokładnie w taki sam sposób, jak wykonują je górnicy w kopalni.

Problem:

W kopalni węgla – kilkaset metrów pod ziemią – panują warunki, jakie trudno sobie wyobrazić. Z jednej strony pył węglowy, który jest wszechobecny i wnika w najciaśniejsze zakamarki płuc. Z drugiej strony temperatury, które sięgają nawet do 40 stopni Celsjusza. Kilka kroków dalej przeciągi i wiatr wiejący między szybami górniczymi o prędkości nawet 100 km/h. Z takimi warunkami na co dzień zmagają się górnicy. To jeden z najtrudniejszych zawodów na świecie. W polskich kopalniach węgla rocznie dochodzi do kilkunastu wypadków ze skutkiem śmiertelnym.

Dlatego właśnie personel, który zjeżdża pod ziemię musi nie tylko posiadać odpowiednie kompetencje, ale przede wszystkim wiedzieć jak zachować się w trudnej sytuacji pod ziemią. Tam nie ma miejsca na błąd. Właśnie dlatego JSW, zwróciła się do nas z prośbą o przygotowanie dedykowanego szkolenia w wirtualnej rzeczywistości.

Rozwiązanie:

System szkoleniowy VR, który aktualnie rozwijamy wykorzystuje interaktywne filmy 360 zrealizowane przy współpracy z jedną z większych spółek w kraju. Na zlecenie firmy wykonywaliśmy szereg ujęć 360, które oglądane w goglach VR dają wrażenie fizycznej obecności w kopalni. Dalszym etapem jest rozbudowa systemu do formy interaktywnej aplikacji VR, która znacznie podniesie jakość szkoleń w górnictwie.

Zalety naszego rozwiązania:

Szkolenia w wirtualnej rzeczywistości w pełni realistycznie odwzorowują warunki panujące pod ziemią. Wirtualna rzeczywistość pozwala w sposób bezpieczny przećwiczyć najtrudniejsze zdarzenia. Dzięki temu górnik zjeżdżający pod ziemię, doskonale wie, jak ma się zachować w trudnej sytuacji.

PROCTER&GAMBLE - ANIMACJA 360 VR

Problem:

Szczegółowe przedstawienie procesu działania preparatu wspierającego leczenie zatok. Krótko, treściwie i zwięźle, w taki sposób by użytkownik po obejrzeniu zdecydował się na zakup tego właśnie produktu.

Rozwiązanie:

Stworzyliśmy interaktywną animację 360 VR, w której użytkownik znajduje się na pokładzie futurystycznej stacji kosmicznej. Animacja pokazuje nam szczegółowy proces leczenia zatok oraz komunikuje innowacyjne rozwiązania medyczne jakie zastosowano w preparacie.

Korzyści:

Do 30% wyższy poziom zapamiętania treści przez VR niż w przypadku przekazania tej samej treści w formie prezentacji PDF czy ulotki reklamowej.

METRO VR FPSHOOTER - GRA VR

Dla czystej przyjemności – pomiędzy kolejnymi projektami – stworzyliśmy grę VR utrzymaną w klimacie First-Person-Shooter.

Metro VR osadzone jest w futurystycznym neo-cyberpunkowym świecie, w którym mieszkańcy N-One-City są terroryzowani przez kontrolowany przez AI gang robotów bojowych. Gracz wcieli się w członka podziemnych tajnych gliniarzy, którzy zostali przydzieleni do walki z cybernetyczną przestępczością.

Jest 18 czerwca 2089 r. – najważniejszy dzień w całym roku dla mieszkańców N-One-City. Tego dnia, 50 lat temu, lokalny ruch powstańczy przejął miasto z rąk armii Płaskoziemców, która próbowała przejąć kontrolę nad krajem. Z tej okazji, aby uczcić to historyczne zwycięstwo, odbędzie się uroczysta parada.

Niestety ktoś spróbuje zepsuć ten cudowny dzień atakiem terrorystycznym. Okazuje się, że za tymi planami stoi zrobotyzowana, sztuczna inteligencja, która wierzy w teorię płaskiej ziemi. Została ona zaprogramowana aż 55 lat temu przez Płaskoziemców, którzy wykorzystali stare roboty bojowe, zmodernizowali je i przygotowali na kolejną rewolucję.

Gracz jest najlepszym tajnym agentem w N-One-City, który jest absolutnym mistrzem w walce z uzbrojonymi robotami. Jest znany przede wszystkim jako „Unbreakable Coder” i nigdy nie przegrał ani jednej bitwy. Jego obecne zadanie jest bardzo proste – przejdź do systemu metra pod ulicami miasta i nie pozwól szalonej AI i jej sługom zrujnować tego pięknego dnia!

COLGATE-PALMOLIVE - WIRTUALNA GALERIA

Problem:

Kwestia, z którą zwrócił się do nas jeden z menadżerów Colgate-Palmolive, była prosta i jasno zakomunikowana. Firma szukała możliwości stworzenia wirtualnej galerii dyplomów podsumowujących osiągnięcia pracowników wewnątrz firmy.

Rozwiązanie:

Również było proste i oczywiste:) Stworzenie interaktywnej galerii dyplomów kompatybilnej z urządzeniami mobilnymi oraz goglami VR. Dzięki temu rozwiązaniu udało się nie tylko zrealizować cele motywacyjne w firmie, ale przede wszystkim w elegancki i nowoczesny sposób docenić pracowników firmy, pracujących intensywnie w różnych zakątkach świata.

Korzyści:

Jedno miejsce upamiętniające osiągnięcia pracowników z całego świata, do którego każdy z nich może się udać w dowolnym momencie, z dowolnego zakątka naszej planety; interaktywna, realistyczna galeria VR sprawia, że każdy z pracowników, bez odrywania się od swojego biurka, ma wrażenie przebywania w realnym, fizycznym obiekcie

PZU - CYBERBEZPIECZEŃSTWO

Problem:

Duże firmy i międzynarodowe korporacje coraz częściej padają ofiarą ataków hakerskich. Smutna prawda jest taka, że w większości poufne dane ujawniane są hakerom przez nieświadomych zagrożenia pracowników. Jak udowodnił najbardziej znany na świecie haker – Kevin Mitnick – wystarczy kilka prostych tricków socjotechniki, by nawet niczego nieświadomy agent FBI zdradził swoje hasła i loginy do rządowych systemów. PZU – największy w środkowej Europie ubezpieczyciel, chciał się przed tym przestrzec, edukując wszystkich pracowników.

Rozwiązanie:

Stworzyliśmy interaktywną grę VR, inspirowaną filmem „Cube”. Zadaniem gracza jest wydostanie się z Cube’ów poprzez rozwiązywanie różnych zadań logicznych. Jego przewodnikiem po świecie Cube jest „Wielki Brat” – głos słyszany z otchłani, który próbuje mu przeszkadzać w wykonywaniu zadań. Działania jakie podejmuje użytkownik są ściśle powiązanie z zagrożeniami jakie w realnym świecie grożą nam ze strony cyberprzestępców.

Zalety:

Zastosowanie zaawansowanego modułu grywalizacji i dodatkowych bodźców, które wzmacniają poczucie rywalizacji, sprawiła, że użytkownicy nie tylko mocniej się angażują, ale przede wszystkim lepiej zapamiętują możliwe zagrożenia. To bez wątpienia najbardziej przełomowy projekt szkoleniowy VR jaki do tej pory mieliśmy przyjemność zrealizować

Korzyści:

Wzmocnienie świadomości wśród pracowników na temat różnych zagrożeń z zakresu cyberprzestępczości. Skuteczna edukacja dzięki wykorzystaniu zaawansowanych technik grywalizacji, świetna edukacja poprzez zabawę.

PHOENIX CONTACT - ANGAŻUJĄCA GRA VR

Nasza interaktywna gra VR została stworzona po to, by bardziej zaangażować potencjalnych klientów firmy Phoenix Contact. Dzięki naszej aplikacji, zarówno osoby spotykające się z firmą na targach, jak i klienci, którzy już korzystają z rozwiązań firmy, mogą zanurzyć się w świat gry VR poznając produkty firmy.

Problem:

Jak wyróżnić się na tle konkurencji na międzynarodowych targach, na których 50% firm oferuje podobne produkty? W dodatku trzeba to zrobić skutecznie, nie przepalając budżetu na rozdawanie uczestnikom gadżetów, które po opuszczeniu targów wylądują w śmietniku.

Rozwiązanie:

Dla Phoenix Contact, firmy która mierzyła się z takim właśnie zagadnieniem, stworzyliśmy interaktywną grę VR, która okazała się hitem na targach. Tworząc koncepcję rozgrywki, postawiliśmy na prostotę i to się opłaciło. W ciągu dwóch dni targów z aplikacji skorzystało blisko tysiąc osób, co znacznie wzmocniło wartość marki w oczach klientów.

Zalety naszego rozwiązania:

Większe zaangażowanie i skupienie uwagi klienta na marce. Skuteczniejsze przekazanie wiedzy o nowych produktach, osiągnięciach i realizacjach firmy oraz przyjemna, angażująca rozrywka.

PGE E-SKLEP - APLIKACJA AR

Nasze rozwiązanie pozwala w niezwykle realistyczny sposób wizualizować wygląd produktów oferowanych przez sklep internetowy PGE. Za pomocą kilku kliknięć, bez wychodzenia z domu, możemy postawić w dowolnym pomieszczeniu lodówkę, pralkę czy piekarnik z oferty PGE i sprawdzić jak produkt wpasuje się w nasze wnętrze jeszcze przed zakupem.

Problem:

Klient dopiero po zakupie, w momencie wniesienia i rozpakowania sprzętu w domu może zorientować się jak on w rzeczywistości wygląda. Mimo wcześniejszego sprawdzenia koloru, czy dokładnego zmierzenia produktu, może się okazać, że w rzeczywistości występują różnice.

Rozwiązanie:

Dzięki aplikacji AR, którą stworzyliśmy – klient jeszcze przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji zakupowej może sprawdzić wszystkie produkty w domu. Aplikacja rozszerzonej rzeczywistości pozwala je wyświetlać w dowolnym miejscu, obracać, konfigurować i otwierać.

Zalety naszego rozwiązania:

Zaangażowanie konsumenta, dłuższy czas spędzony w e-sklepie i na stronie przez konsumenta oraz przydatne narzędzie ułatwiające życie konsumentom.

SZKOLENIA VR DLA MENADŻERÓW

Problem:

Aktualnie najpopularniejszy model przeprowadzania szkoleń z kompetencji miękkich okazuje się niewystarczający. Badania pokazują, że coraz częściej uczestnicy takich szkoleń nie są w stanie w pełni zaangażować się w proces szkoleniowy, przez co jego efektywność znacznie spada. Uczestnicy szkoleń realizowanych z trenerem nie zawsze są szczerze podchodzą do zadań szkoleniowych i nie potrafią w pełni realistycznie uwierzyć np. w odgrywane podczas szkolenia sceny.

Rozwiązanie:

Wspólnie z firmą szkoleniową IdeaCenter wypracowaliśmy w wirtualnej rzeczywistości model szkoleń z kompetencji miękkich. Kilka testowych wdrożeń w różnych firmach pozwoliło nam dopracować produkt i stworzyć szkoleniową aplikację VR, która nie posiada tych wad co rzeczywiste szkolenia. Co więcej, nasze rozwiązanie nie zaburza rytmu pracy firmy, i nie zabiera naraz kilkudziesięciu osób, jak analogiczne szkolenia z trenerem.

Zalety:

Uczestnicy naszych szkoleń doceniają jakość i realizm obcowania z prawdziwymi postaciami w różnych sytuacjach. Aplikacja szkoleniowa VR pozwala w pełni realistyczny sposób przenieść się do świata i historii, jaką aktualnie omawiamy. Użytkownik aktywnie zanurza się w konkretne moduły szkoleniowe, otrzymując na bieżąco feedback ze strony trenera.

Korzyści:

Elastyczność dot. wyboru osób i terminu szkolenia (każdy z pracowników szkoli się w wybranym przez siebie tempie, bez konieczności odrywania go od pracy na 1 lub 2 dni. Wysoki realizm szkoleń przekłada się na wyższe zaangażowanie uczestników w przebieg szkolenia;

POLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU - FILM 360

Problem:

Jak w pełni, w sposób skuteczny pokazać potencjał całej polskiej branży sprzętu medycznego, na międzynarodowych targach?

Rozwiązanie:

Film 360 połączony z elementami animacji 360 VR. W ciągu kilku dni zdjęciowych zrealizowaliśmy materiał filmowy 360 8K pokazujący różnych producentów sprzętu medycznego na terenie Polski. Część gotowego filmu zrealizowaliśmy przy użyciu zaawansowanych animacji 360 VR.

Korzyści:

Skuteczna i wyróżniająca się forma promocji na targach międzynarodowych. Możliwość przeniesienia każdego uczestnika do wnętrza czołowych zakładów produkcyjnych z branży w Polsce.

T.M.E. - EMPLOYER BRANDING 360 VIDEO

Problem:

Pokazanie potencjału firmy przez działania employer branding w VR.

Rozwiązanie:

Stworzenie zaawansowanej wycieczki po firmie – w technologii VR. Na potrzeby tego projektu zarejestrowaliśmy ujęcia filmowe 360 w rozdzielczości 8K w najbardziej niedostępnych zakamarkach firmy. Widz może obserwować m.in. pracę w pełni zautomatyzowanego magazynu wysokiego składowania czy wszystkich zakamarków gigantycznego taśmociągu.

Korzyści:

Możliwość pokazania firmy od środka – każdemu, bez konieczności zapraszania go do siedziby (employer branding).

MITSUBISHI - ANIMACJA 360 VR

Problem:

W jaki sposób zafundować klientowi jazdę próbną nowym modelem samochodu, który nie został jeszcze wyprodukowany?

Rozwiązanie:

Aplikacja VR, która pozwala nam na przejażdżkę samochodem w wirtualnym świecie. Stworzyliśmy interaktywny film 360 łączący w sobie elementy świata rzeczywistego i grafiki komputerowej. Dzięki zastosowaniu technologii VR widz ma wrażenie realnego przebywania w rzeczywistym samochodzie.

Korzyści:

Wsparcie działań sprzedażowych i marketingowych w salonach samochodowych oraz obcowanie z marką zapadające w pamięć.

MINEBEST - APLIKACJA VR

Problem:

Nasz klient chciał przenieść uczestników targów (w tym potencjalnych klientów) na swoją farmę, na której wykonuje się zaawansowane obliczenia komputerowe. Z pomocą aplikacji VR możemy to zrobić w bardzo realistyczny i skuteczny sposób.

Rozwiązanie:

Stworzona przez nas aplikacja VR nie tylko pozwala użytkownikowi przenieść się na farmę obliczeniową, ale przede wszystkim angażuje go poprzez oferowanie mu różnych zadań do wykonania.

Korzyści:

Mocny i skuteczny przekaz marketingowy VR, gwarantujący zapamiętanie marki na targach, możliwość pokazania klientom i inwestorom potencjału przedsięwzięcia zdalnie, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów

COMPENSA - ONBOARDING W VR

Problem:

Pracownicy firmy Compensa S.A. szukali skutecznej metody na przeprowadzenie onboardingu i wdrożenie nowego pracownika w struktury firmy. Zależało im na niekonwencjonalnym podejściu i rozwiązaniu, które zapadnie w pamięć. Idealnym medium okazał się film 360.

Rozwiązanie:

Stworzyliśmy materiały filmowe 360, które w jasny i angażujący sposób komunikują m.in. wartości jakimi kieruje się firma. Przyszły pracownik może zapoznać się z benefitami, strukturą firmy i działów, oraz z wieloma innymi (poufnymi na tej stronie) informacjami…

Zalety:

Wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w działaniach onboardingowych to nie tylko „efekt wow!” dla pracowników. To przede wszystkim skuteczniejsze przekazanie informacji na temat firmy, i możliwość sprawienia, że widz od razu wręcz wchodzi w sam środek struktury firmy.

Korzyści:

Szybsze i skuteczniejsze wdrożenie pracownika w struktury firmy. Lepsze zaangażowanie pracownika w proces wdrażania się na nowe stanowisko.

360 VR - RELAKS I NATURA

Problem:

Jeśli doskwiera Ci zgiełk wielkiego miasta, brak spokoju i nie możesz wyrwać się na weekend…

Rozwiązanie:

Załóż gogle VR i przenieś do pięknego rezerwatu przyrody Zgierzynka w okolicach Poznania!

Zalety:

Po założeniu na głowę gogli VR widz ma wrażenie całkowitego, realistycznego przeniesienia się do innego świata. Film 360 to w pełni realistyczny obraz, dający wrażenie fizycznej obecności w rezerwacie przyrody. Kilkuminutowy kontakt pozwala oderwać się od trosk życia codziennego i w pełni się zrelaksować.

WSZYSTKO CO MUSISZ WIEDZIEĆ O: VR/AR/XR

POZNAJ NAJWIĘKSZY W POLSCE BLOG!