vr

VR

VR

W ostatnich miesiącach słowo VR pojawia się coraz częściej w różnych miejscach. Od internetu, poprzez telewizję aż do centrów handlowych – moda na VR rozprzestrzenia się bardzo szybko. Czym jest VR? VR to skrót od słów Virtual Realitywirtualna rzeczywistość. W skrócie rzecz biorąc VR to komputerowe odwzorowanie rzeczywistości w taki sposób, że ludzie którzy je obserwują mają wrażenie fizycznej obecności w świecie wirtualnym. Doświadczając aplikacji Virtual Reality zachodzi tzw. immersja – czyli całkowite zanurzenie się zmysłów człowieka w świecie wirtualnym…

Ok, teraz trochę po polsku i w skrócie: po co to całe zamieszanie? Do czego może mi być potrzebny ten cały VR?

VR to skuteczna maszynka do zarabiania pieniędzy. Przy wykorzystaniu odpowiedniej wiedzy i umiejętności – wirtualna rzeczywistość staje się potężnym narzędziem marketingowym. Wyobraź sobie, że ktoś zakłada Ci na głowę wygodne gogle VR oraz wspaniale brzmiące słuchawki. Obraz w goglach VR jest niezwykle wyraźny. Praktycznie nie jesteś w stanie odróżnić czy to co oglądasz to świat rzeczywisty czy wirtualny. Tak właśnie działa wirtualna rzeczywistość. Dzięki odpowiedniej aplikacji wirtualnej rzeczywistości Twój mózg może zdecydowanie szybciej zapamiętywać, treści, uczyć się i przyswajać nową wiedzę – również podświadomie. Każdy komunikat który odbieramy w świecie VR skutecznie trafia do naszego mózgu. Dzieje się tak dlatego, że w przeciwieństwie do innych mediów – podczas korzystania z aplikacji Virtual Reality nic nas nie rozprasza.

Twórcy rozwiązań marketingowych mogą mieć pewność, że wirtualna rzeczywistość w kampanii nie tylko przyciągnie rzesze ciekawskich, ale i wyśle komunikat do widza, który skutecznie trafi do jego świadomości i głęboko przebije się do podświadomości.

Sprawdź jak sugestywnym i antażującym medium jest wirrualna rzeczywistość już dziś. Skontaktuj się z nami: EPICVR – agencja VR