Content VR

content vr

Content VR

Content VR

Jak wielką siłą jest content VR?

Content VR. Każdy kto w dzisiejszych czasach pracuje w branży marketingowej, reklamowej lub po prostu w jakiejkolwiek firmie, która promuje siebie czy swoje produkty zna doskonale siłę pojęcia „Content is king”. Każdy zgodzi się, że w dzisiejszym zalewie wszechobecnej informacji – content (czyli treść) jest najważniejszy. Nie wystarczy już tylko pokazanie zalet produktu w krótkiej, prostej czy przystępnej formie. No, może poza reklamami leków, ale to zupełnie inna kategoria… Content jest silą, która napędza przekaz reklamowy. Dobra treść broni się sama, podczas gdy słaba treść przechodzi praktycznie niezauważona.

Chcemy aby content był angażujący i pozostawiał ślad w świadomości odbiorcy… Chcemy, by wywoływał określone emocje w głowie adresata przekazu reklamowego. Jak to zrobić?

Z pomocą przychodzi nam nowe medium – wirtualna rzeczywistość. W świecie wirtualnej rzeczywistości również na pierwszym miejscu zawsze stawia się Conent VR. Treść kampanii marketingowej wykorzystującej VR jest niezwykle ważna. Bardzo łatwo do VR można zrazić kogoś kto nigdy nie miał styczności z wirtualną rzeczywistością. Wystarczy, że jego pierwsze doświadczenie z VR będzie wykorzystywało marnej jakości content VR. Nie pomoże otoczka marketingowa czy świetna promocja projektu VR. Jeśli Content VR będzie słaby – psychika widza po prostu go nie kupi. Im bardziej unikalna i interesująca treść, tym większa szansa, że widz nie tylko w pełni wciągnie się w prezentowany w aplikacji 360 content VR, ale również z przyjemnością pochwali się znajomym tym czego doświadczył obcując w wirtualnej rzeczywistości z naszym produktem.

Waga, jaką ma Content VR

Content VR jest niezwykle ważny. Nie wystarczy już tylko wygenerowanie ładnie wyglądającego świata VR, czy dobrze działającej aplikacji VR. Ważne są możliwości jakie wygenerowany przez nas świat VR zaoferuje użytkownikowi. Użytkownik mając do dyspozycji dobrej jakości content VR z pewnością zanurzy się całym sobą w wirtualny świat do tego stopnia, że ciężko mu będzie odróżnić świat VR od świata rzeczywistego.

Tworząc angażujące filmy 360 nie skupiamy się tylko na pokazaniu ładnych plenerów czy miejsc. Tworzymy historię, która wciągnie widza już od pierwszej sekundy opowiadanej historii. Content VR to nie tylko dobra historia, ale historia, która w pełni wykorzystuje potencjał jaki daje rzeczywistość wirtualna. Korzystając z naszych aplikacji VR czy oglądając filmy 360 widzowie nie są tylko biernymi uczestnikami akcji, ale mogą czynnie włączać się w opowiadaną historię i współtworzyć ją razem z bohaterami. Naszym nadrzędnym celem jest zaoferowanie widzom takich przeżyć jakich nie mogliby doświadczyć w świecie rzeczywistym.

Tworząc i emitując content VR często korzystamy również z dodatkowych możliwości jakie oferuje wirtualna rzeczywistość. Wyposażamy użytkowników w dodatkowe narzędzia, z pomocą których mogą oni np. przenieść swoje ręce czy całe ciało do wirtualnej rzeczywistości.

Twórcy contentu VR oferują różne ciekawe rozwiązania. Powstają filmy 360 pokazujące np. skoki spadochronowe z perspektywy skoczka lub nurkowanie z rekinami z perspektywy nurka. Rozwiązania te wywołują niesamowite doznania wśród widzów.

Organizując nasze pokazy VR i prezentacje filmów 360 widzimy, że ludzie w pełni angażują się w opowiadane przez VR historie. Content VR pochłania ich do tego stopnia, że z łatwością wchodzą w interakcje z otaczającym ich wirtualnym światem czy bohaterami.

Dobrej jakości conent VR powinien spełniać kilka ważnych warunków. Oprócz tego, że sama aplikacja VR, czy film 360 powinna być w pełni zrozumiała dla użytkownika, to równie ważna jest intuicyjna nawigacja. Najlepiej sprawdza się nawigacja żywcem przeniesiona ze świata rzeczywistego, czyli np. sterowanie za pomocą gestów czy rąk. Dobry conent VR to również świetna jakość obrazu. Wcale nie chodzi tutaj o fotorealistyczne rendery. Powstało kilka świetnych przykładów aplikacji VR czy filmów 360, które swoją szatę graficzną zamykają w minimalistycznej konwencji:

W takiej konwencji content VR sprawdza się doskonale.

Ważne aby świat który tworzymy był przyjemny dla użytkownika i dawał mu poczucie estetyki.

Content Vr to siła napędowa wirtualnej rzeczywistości. Tworząc dobre treści VR mamy gwarancje, że użytkownik zwróci uwagę nie tylko na treść aplikacji VR ale również na produkt, o którym w niej opowiadamy. Większość rozwiązań VR, które tworzymy to rozwiązania VR dla biznesu. Filmy 360 biznesowe oraz aplikacje VR i aplikacje AR, które promują nowe produkty czy rozwiązania firm. Zdajemy sobie sprawę z potencjału jaki ma content VR i wiemy, że odgrywa on kluczową rolę w tworzeniu skutecznych kampanii VR. Ponadto współczesny rozwój wirtualnej rzeczywistości jest tak szybki, że powstaje coraz więcej różnego rodzaju contentu VR. Wiemy doskonale, że na rynku wśród olbrzymiej konkurencji tylko i wyłącznie najwyższej jakości conent VR ma szansę się obronić!

EPICVR – tworzymy wysokiej jakości content VR!

Czytaj także: Szkolenia VR | Salon gier VR | Dobre jakościowo aplikacje VR | Tworzenie filmów 360 | dźwięk binauralny | filmy 360 | filmy VR | aplikacje 360 | aplikacje VR